با ایجاد حساب کاربری و ورود به پنل کاربری میتوانید از 😍 10% درصد تخفیف 😍 سایت بهره مند شوید.
نماد اعتماد الکترونیک

شرایط و قوانین سایت فایل بانک

 

کاربر محترم قبل از خرید بانک اطلاعاتی به موارد زیر توجه نمایید:

 

 اطلاعات سایت filebank.org از لحاظ صحت اطلاعات به گروه های مختلفی با درصد خطای متفاوت تقسیم می شود . قبل از خرید و رفتن به مرحله پرداخت در شناسنامه فایل تعداد اطلاعات ، قیمت و … به شما نمایش داده میشود و شما با آگاهی کامل خرید خود را انجام میدهید . همچنین اطلاعات هر دسته از لحاظ قیمتی متفاوت می باشد.

 

گروه اطلاع رسانی filebank.org برای ایجاد اطمنیان از صحت اطلاعات قبل از خرید ، امکان مشاهده دموی اطلاعات را داخل سایت فراهم کرده است. با مشاهده دموی اطلاعات خریدی مطمئن و امن را تجربه کنید .

 

لطفا قبل از پرداخت وجه به محتویات لیست خرید خود دقت نمایید. بعد از پرداخت وجه و قرار دادن لینک دانلود اطلاعات ، وجه شما قابل بازگشت نمی باشد .

 

بعد از پرداخت لینک دانلود اطلاعات خریداری شده در اختیار شما قرار می گیرد . همچنین می توانید پس از ورود به پنل کاربری خود به این اطلاعات دسترسی داشته باشید. سابقه خرید شما بصورت مادام العمر در پنل شما ذخیره میشود.

 

فایلی که filebank.org بعد از خرید اطلاعات در اختیار شما قرار می دهد با فرمت اکسل بوده و امکان جستجو بر روی آن نیز برای شما مهیا می باشد . این فایل شامل نام واحد صنفی ، نام مدیریت ، گروه و زیر گروه ، استان و شهر ، تلفن ثابت و موبایل ، سایت و ایمیل ، و آدرس واحد صنفی می باشد . البته برخی واحد های صنفی برخی اطلاعات را ندارد لطفا اطلاعات مورد نظر خود را جستجو کرده ، سپس دکمه خرید این فایل را کلیک نمایید و در صورت نیاز جهت پرداخت به درگاه بانکی متصل شوید . پس از پرداخت لینک دانلود اطلاعات خریداری شده به صورت فایل اکسل در اختیار شما قرار می گیرد .

 

اطلاعات درج شده در فایل های بانک اطلاعات مشاغل ممکن است دارای تکرار یا همان داپلیکیت باشد که این امری طبیعی بوده و هزینه آنها در قیمت اصلی فایل محاسبه نشده است.

 

لطفا با اگاهی کامل نسبت به خرید موبایل مشاغل اقدام نمایید .

 

شرایط عمومی:

 

این سایت مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران عمل می کند.

این سایت به منظور ارائه بانکهای اطلاعاتی به بازاریابان عزیز در جهت تسهیل و سهولت دسترسی به بانکهای اطلاعاتی مشاغل برای بازاریابی در شغل های مختلف راه اندازی شده است.

برای تمامی کاربران سایت پروفایل شخصی تعبیه و طراحی شده تا در صورت وجود مشکل و شکایت رسیدگی های لازم به عمل آید.

تمامی فایل های این سایت پیش از بارگذاری کنترل شده و تا حد امکان تلاش شده فایل غیرمجاز و اسپم به هیچ عنوان ارائه نشوند.

این سایت حریم خصوصی کاربران خود را رعایت کرده و هیچ‌گونه اطلاعاتی از قبیل نام، شماره تماس و ایمیل شما برای سایرین نمایش داده نخواهد شد و صرفا برای تماس با شما از طرف فایل بانک در مواقع مورد نیاز خواهد بود.

 

قوانین سایت:

 

تمامی فایل های بانکهای اطلاعاتی مختلف در این سایت دارای مشخصات کامل (شناسنامه فایل) میباشند، لطفا قبل از خرید شناسنامه فایل را بصورت کامل بررسی کنید و در صورت نیاز به آن، اقدام به خرید فایل مورد نظر خود نمایید.

 

در صورتی که محتوای فایل خریداری شده با اطلاعات درج شده در صفحه خرید آن مطابق نداشت مراتب را از طریق ایمیل به ما اطلاع رسانی نمائید تا سریعاً نسبت به رفع مغایرت اقدام کنیم. بدیهی است در مواردی که اطلاعات فایل خریداری شده با فایل دانلود شده تطابق داشته باشد فایل بانک هیچ گونه مسئولیتی در قبال خرید اشتباه فایل ندارد.

 

به فایل بانک اطمینان کنید

 

ثبت شده در مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال

ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دارای تاییدیه احراز هویت وبسایت توسط درگاه پرداخت امن زرین پال

دارای سابقه فعالیت از سال ۱۳۹۵

 

مجوزها:

به دلیل تاخیر درخواست ها از طرف سرور سایت‌‌های ساماندهی پایگاه داده و پرداخت امن زرین پال و همچنین سایت اینماد، و ایجاد کندی در سایت، نماد لوگوهای مذکور در صفحه اول سایت به شکل عکس لینکدار شده به این صفحه درج شده است.

 

نمادهای اعتماد

سایت filebank.org مورد تایید اینماد می باشد.

سایت filebank.org مورد تایید درگاه پرداخت آنلاین زرین پال می باشد. (همچنین جهت استعلام می توانید با شماره ۴۱۲۳۹-۰۲۱ (شرکت زرین پال) تماس حاصل فرمایید)

سایت filebank.org در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ثبت شده است.

جهت مشاهده تایید اعتبار روی تصاویر زیر کلیک کنید.

مجوز اینماد مجوز ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی نماد درگاه پرداخت اینترنتی زرین پال
نماد اعتماد الکترونیک logo-samandehi